تیم بدون سرمربی خلیج فارس راهی اصفهان شد.

مصاف نماینده فارس با ذوب آهن رده دومیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته چهارم رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه هفتم دی ماه تیم خلیج فارس شیراز میهمان ذوب آهن اصفهان است.

نماینده فارس سه بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته و در قعر جدول رده بندی قرار دارد و ذوب آهن اصفهان با ۳ برد پیاپی و ۹ امتیاز رده دوم را در اختیار گرفته است.

الهه کریمی بازیکن خلیج فارس شیراز در خصوص آخرین وضعیت تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: این هفته شنبه استراحت بود و روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه تمرینات نصفه نیمه در چمن باشگاه حجاب برگزارشد که برای تمرین مناسب نیست، اما روز چهارشنبه در زمین چمن بزرگ قدوسی تمرین خوبی با حضور همه بازیکنان برگزار شد و تیم صبح امروز به سمت اصفهان حرکت کرد.

وی افزود: ۴ بازیکن قدیمی بزرگ سال در روز‌های آخر به خلیج فارس شیراز اضافه شد که خیلی از لحاظ بدنی اماده نیستند و دروازبان اول تیم نیز متاسفانه مصدوم هست و دروازبان دوم هم تقریبا می‌توانم عرض کنم بگم در رشته فوتسال تجربه دارد.

کریمی در مورد وضعیت انتخاب سرمربی جدید خلیج فارس شیراز گفت: خانم پاکدل از تیم جدا شدند و تیم بدون سر مربی و فقط با سرپرستی خانم نرگس محمدی راهی اصفهان شد و الان تیم هیچ مربی ندارد و قرار شده بعد از بازی با ذوب آهن فکری به حال تیم و انتخاب مربی بشود.

الهه کریمی که خود از مصدومیت رنج می‌برد اضافه کرد: بخاطر اسیب جدی رباط صلیبی تا چندین هفته از میادین دورم و کار‌های درمانی خود رو زیر نظر دکتر بیات و کاملا با هزینه‌های شخصی انجام میدهم بدون اینکه حتی از طرف باشگاه یا هیئت فوتبال یا اداره کل ورزش و جوانان استان کسی جویای احوالم شده باشد و کمکی بکنند.

قضاوت دیدار ذوب آهن اصفهان و خلیج فارس شیراز را مائده جعفری و کمک هایش فاطمه نصیری و ستاره تقدس بر عهده دارند.
انتهای پیام/م

رقابت نمایندگان فارس و اصفهان در فوتبال بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار