آیت الله شاهچراغی گفت: برای کاهش ورودی به زندان ها نیاز است تا فرهنگ گذشت در بین مردم ترواج داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در  دیدار با مدیرکل و پرسنل زندان های استان گفت: برای کاهش ورودی به زندان ها نیاز است تا فرهنگ گذشت در بین مردم ترویج یافته شود.

 نماینده ولی فقیه در استان  با بیان اینکه ورودی زندان های استان زیاد است و باید تلاش شود برای کاهش این زندانی ها گفت: برای کاهش ورودی به زندان ها نیاز است تا فرهنگ گذشت در بین مردم ترویج یافته شود.

وی افزود: خدمت شما مسئولین در زندان ها عبادت است و باید از این فرصت برای خدمت خالصانه به کسانی که در زندان ها به دلایلی محبوس هستند برای کمک استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیاز است تا سایر دستگاه های اجرایی و البته خیرین برای آزادی زندانیان بیش از پیش تلاش کنند تصریح کرد: باید خیرین برای آزادی زندانیان همانند حضور در حوزه های دیگر وارد عمل شوند چرا که آزادی این زندانیان خود عبادت است.

وی با اشاره به لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از زندان های در حال ساخت در شهرستان های سمنان و دامغان عنوان داشت: نیاز است برای رفاه حال زندانیان هرچه زودتر این زندان ها آماده شده و از تراکم آنها در زندان های قدیمی پرهیز شود.

آیت الله شاهچراغی افزود: از سخت گیری در زندان ها پرهیز شود و باید همچنین توجه جدی به خانواده زندانیان در بیرون از زندان ها نیز انجام شود.

انتهای پیام / گ

دیدار مدیرکل و پرسنل زندان های استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.