۹ دی ثابت کرد مردم نمی‌گذارند ولایت تنها باشد/در فتنه ۸۸ شکست یا پیروزی یک فرد مطرح نیستمدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه حماسه ۹ دی ثابت کرد مردم نمی‌گذارند ولایت تنها باشد، گفت: فتنه ۸۸ داستان و توطئه‌ای از جنس براندازی نظام بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان  در نشست مجمع علما و روحانیون استان سمنان گفت: ارتحال مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی که یک مرجع فقیه، شاگرد درجه‌یک شهید صدر، زندان رفته در رژیم بعث، عالم رساله دار و فقیه ولایتمدار که پشت سر رهبری حرکت می‌کرد بود؛ موجب صدمه بزرگی به حوزه‌های علمیه و عرصه سیاست در جامعه بود.

وی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آبان ماه ۸۹ ، یک سال پس از فتنه که فرمودند «من به شما عرض کنم؛ چند سالی که بگذرد، آن‌وقت قلم‌های بسته‌شدهٔ آگاهان بین‌المللی روان خواهد شد، بازخواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم، اما شماها هستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنهٔ سال ۸۸ بود.»، تصریح کرد: جریان ۹ دی را به جهت شکست یا پیروزی یک فرد و حزب گرامی نمی‌داریم و حتی امروز آن آقایی که در سال ۸۸ بر سرکار آمد الآن چند سالی است که حضور ندارد، اما ۹ دی همچنان گرامی داشته می‌شود، لذا در بحث فتنه ۸۸ شکست یا پیروزی یک فرد مطرح نیست.

اگر رهبر انقلاب ایستادگی نمی‌کرد رأی مردم خدشه‌دار می‌شد

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه جریان ۹ دی اسلامیت را حفظ کرد و ۹ دی حافظ جمهوریت و حق رأی مردم بود، افزود: اینکه امام (ره) فرمود ولایت‌فقیه ضد دیکتاتوری است در واقع مصداقش در ۹ دی بود و اگر رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ ایستادگی نمی‌کرد، حق‌وحقوق رأی مردم خدشه‌دار می‌شد؛ در فتنه ۸۸ حرمت و حسن ختام رأی مردم زیر سؤال رفت و دیکتاتوری سران فتنه داشت حرمت رأی مردم را زیر سؤال می‌برد.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه شروع فشار و تحریم اقتصادی امروز از آثار فتنه ۸۸ بود که برای دشمنان طمع ایجاد کرد، تصریح کرد: در جریان ۸۸ برخی از خواص کنار نشستند که هیچ، بلکه یک‌جوری سکوت کردند که با فتنه گران همراهی می‌کرد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند «امام (ره) برای حضور در جبهه دعوت می‌کرد اما من برای حضور در سوریه حتی تشویق هم نکرده‌ام»، افزود: امروز شهید حججی متولد دهه ۷۰ یعنی ایام شروع تهاجم فرهنگی دشمن است و یکی از سرداران سپاه پاسداران نقل می‌کرد  «جنازه‌ای که ما از شهید حججی تحویل گرفتیم زیر ۱۰ کیلو بود»؛ این‌ها رویش‌ها و ثمرات و برکات انقلاب است که نسل‌های سوم و چهارم این‌گونه از نظام و اسلام دفاع می‌کنند. این‌ها هنر امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب است.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: شورای نگهبان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.