مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در ۹ دی ثابت شد که هر چند برخی خواص بی بصیرت عقب ماندند، ولی مردم نشان دادند اگر جهان‌خواران در مقابل دین این مردم بایستند این ملت در مقابل جهان آن‌ها خواهند ایستاد.

۹ دی روز بصیرت است حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجانبه خبر نگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با بیان اینکه استراتژی مقابله و مواجهه با نهضت نبوی را می‌شود در یک نگاه پیگیری کرد، اظهار داشت: بعد از اینکه حضرت محمد (ص) مبعوث شد و دین اسلام را برای مردم عرضه کرد دشمنان منافع خود را در خطر دیدند.

وی با بیان اینکه بعد از علنی شدن دین اسلام دشمنی‌ها آغاز شد، افزود: این دشمنی‌ها در سه روش خلاصه می‌شود که نخستین روش براندازی مستقیم بود که انواع و اقسام تاکتیک‌ها را استفاده کردند تا اسلام را در نطفه خفه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یاری خداوند مانع اجرایی شدن نقشه کفار شد، عنوان کرد: دومین روش این بود که سرمایه‌های اجتماعی، انسانی و جهادی را از بین ببرند تا پیامبر را تنها بگذارند.

صفی‌یاری استراتژی سوم کفار در زمان پیامبر را استراتژی فتنه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام این روش را بعد از رحلت پیامبر (ص) شدت بخشیدند، طوری که فضا را چنان غبارآلود کردند که مردم ماندند بین علی (ع) و معاویه چه کسی را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در فضای فتنه شناسایی حق و باطل سخت و علی (ع) از فتنه ناله می‌کند و امام حسن (ع) تنهاترین سردار لقب می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) نیز در زمان پیروزی انقلاب فشار‌های زیادی را متحمل شد چرا که دشمن سعی داشت انقلاب را در نطفه خفه کند، اظهار داشت: بعد از آن نیز انواع توطئه‌ها از ترور‌ها گرفته تا جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران به کار گرفته شد، ولی با یاری خداوند انقلاب هر روز مستحکم‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: استراتژی سوم دشمن همانند زمان رسول‌الله و امامان معصوم (ََع) روش فتنه بود که عناصر خودی را هدف قرار داده و به خدمت گرفتند.

صفی‌یاری با اشاره به فتنه ۸۸ که علیه انقلاب اسلامی ایران طرح‌ریزی شده بود، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در همه سخنرانی‌های خود گریزی به فتنه می‌زند، پس ۹ دی نباید فقط با شعار برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ انتخاباتی برگزار شد که افتخاری برای دنیای اسلام بود، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ اتفاقی نبود و از مدت‌ها قبل طراحی شده بود که رهبر معظم انقلاب از سال‌ها قبل هشدار‌هایی را صادر فرموده و خواص را به داشتن بصیرت توصیه کرده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هویت نظام ما عاشورا است؛ خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ حتی خیمه‌های عزاداری مورد تعرض قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران گناه‌های نابخشودنی مرتکب شدند، افزود: در این ایام به مقدسات اسلام توهین شد و فتنه‌گران مشروعیت نظام را زیر سوال بردند.

صفی‌یاری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ به نظام مقدس جمهوری اسلامی تهمت دروغ و تقلب زدند، تصریح کرد: فتنه‌گران دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند در حالی که دشمن قبل از این ماجرا کاملا ناامید شده بود.

وی با تاکید بر اینکه قتنه‌گران اقتدار بین‌المللی نظام را خدشه‌دار کردند، گفت: آزادگان بسیاری در دنیا چشم خود را به انقلاب ایران دوخته‌اند، ولی این افراد دل این‌ها را خالی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: فتنه‌گران حق مظلوم نمایی ندارند چرا که این‌ها دشمن را شادمان کردند و باید توبه کرده و به گناه خودشان اعتراف کنند.

وی با اشاره به اینکه نسخه دفع فتنه داشتن بصیرت است، عنوان کرد: ۹ دی روز بصیرت است و همه باید فضا را تحلیل کرده و حق را از باطل تشخیص دهند.

صفی‌یاری با بیان اینکه قطب‌نمای ما مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: همه نگاه‌ها باید به سمت دستان و کلام مقام معظم رهبری باشد تا به وسیله این قطب‌نما حق از باطل شناسایی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: در ۹ دی ثابت شد که هر چند برخی خواص بی بصیرت عقب ماندند، ولی مردم نشان دادند اگر جهان‌خواران در مقابل دین این مردم بایستند این ملت در مقابل جهان آن‌ها خواهند ایستاد.

صفی‌یاری با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ زنگ هشداری برای خواص بود تا هشدار‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند، اظهار داشت: پیام ۹ دی این است که از سابقه افراد بت نسازیم و، ولی فقه را معیار قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ آرمان‌های امام (ره) را زیر پا گذاشتند و عکسش را پاره کردند امروز به نام امام و به بهانه امام قصد دارند نظام را تسخیر کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

فتنه ۸۸ زنگ هشداری برای خواص بود

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.