فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سرقت موتورسیکلت شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت موتورسیکلت در دیلمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در یک ماه گذشته، تلاش گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام گشت‌های نامحسوس و جمع آوری مستندات لازم توسط کارشناسان دایره مبارزه با سرقت، سرکرده باند سرقت به نام "ع ا. " دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم تصریح کرد: متهم پس از دلالت به پلیس آگاهی در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ۱۲ فقره سرقت موتورسیکلت با همدستی چهار نفر از دوستان خود در سطح شهرستان دیلم اعتراف کرد.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه با انجام عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر دیگر اعضای باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از شهروندان خواست تا در مواقع رهاکردن موتورسیکلت خود از وسایل بازدارنده و قفل‌های مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/م

شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سرقت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.