انقلاب اسلامی در طول حیات خود، همواره خنجر زهرآلود افراد دو تابعیتی را بر پشت و پهلوی خود احساس کرده است.

اعلام عدم اشکال برای بکارگیری چند تابعیتی‌ها زنگ خطری برای انقلاب اسلامی استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ایران در خصوص اظهارت اخیر رئیس محترم گزینش کشور بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

انتساب این جمله که چه اشکالی دارد «که از افراد دوتابعیتی، سه‌تابعیتی و پنج‌تابعیتی در مدیریت کشور استفاده کنیم» از زبان کسی که به‌تازگی در مسند ریاست گزینش کشور سکنی گزیده، زنگ خطری را برای دلسوزان نظام مقدس اسلامی به صدا درآورده است.
انقلاب عزیز ما در طول حیات پرثمرش، همواره خنجر زهرآلود افراد 2 تابعیتی را بر پشت و پهلوی خود احساس کرده است.

خاطرات خیانت محمدجعفر محلاتی(تبعه آمریکا) و سیروس ناصری (شهروند اتریشی مقیم انگلیس) در موضوع قطعنامه 598 و نقش سیدحسین موسویان و دری اصفهانی در پرونده مذاکرات هسته‌ای، و از همه آشناتر خروج سرمایه هنگفت این کشور توسط خاوری مدیرعامل پیشین بانکی ملی و نقش اساسی او در اختلاس 3 هزار میلیاردی را مردم‌مان هنوز فراموش نکرده‌اند. چه‌بسا ممکن است این افراد پیشاپیش اندیشه خیانت به کشور را در سر نمی‌پروراندند. اما دوتابعیتی بودن آنها و کثرت ترددشان بین کشورهای مبدا و مقصد، پوشش مناسبی را فراهم کرده تا آنها در دامن سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قرار گرفته و زمینه نفوذ به‌وسیله آنها رقم خورده باشد.

اما اظهارت آقای نقویان این سوال را در اذهان و عقول جامعه می‌پروراند که چگونه ممکن است فردی که تابعیتکشور دیگری را پذیرفته و سوگند خورده باشد که منافع آن کشور را به منافع سایر کشورهای دیگر ترجیح دهد، قادر است از منافع ملی کشورمان حفاظت کند.اگر آنها به دروغ این قسم را خورده باشند که رئیس گزینش کشور باید آنها را به‌دلیل دروغگویی ردصلاحیت کند و در صورتی که این افراد به قسم خود وفادار مانده باشند، بازهم رئیس گزینش کشور به‌دلیل پروژه نفوذ، نباید درصلاحیت آنها برای انتصاب به پست های مدیریتی کشور تردید کند.
این دومین اظهارت عجیب ایشان است که به‌نظر می‌رسد تحت تاثیر هیجانات این پست صورت گرفته است.
در پایان دقت و مراقبت در بیان را، به این برادر روحانی توصیه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جمعیت ، وفاداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار