فرماندار نایین گفت: مراسم تجلیل ۳۳ نفر از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش نایین در مسابقات کشوری، استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی  فرماندار نایین گفت: هدف عمده از این تجلیل بها دادن به ورزشکاران و تلاشگران در عرصه ورزش است چرا که معتقدم تجلیل از قهرمانان ورزشی نباید حتی در شرایط فقر اقتصادی تعطیل شود و امید است با قدمی که برای توسعه ورزش نایین برداشته شده بتوانیم حامی قهرمانان نایین در مسابقات باشیم.

وی اظهار کرد: برپایی این گونه همایش‌ها با عنوان تجلیل از چهره‌های برجسته رشته‌های مختلف ورزشی یکی از جلوه‌های ماندگار برای توسعه ورزش محسوب می‌شود.

به گفته فرماندار نایین، هر جامعه‌ای که بیشترین سهم را در رقابت‌های استانی و کشوری داشته باشد، نشانگر آن است که نیرو‌های آن ماهر، سازنده و الگوی جامعه هستند بویژه تیپ ورزشکار که جایگاه ویژه‌ای بین جوانان دارند که مسئولان ورزش نایین نسبت به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و شناسایی استعداد‌ها بایستی اهتمام خاصی داشته باشند.

تجلیل و تکریم از ۵ بانوی قهرمانی کشوری و ۱۲ نوجوان قهرمان استانی در اواسپرت، ۲ نفر قهرمان کشتی استانی، ۳ مربی و ۱۱ نفر ورزشکار که در ثبت رکورد‌های ورزشی حائز رتبه شدند با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری نایین برگزار شد.

 

انتهای پیام/ی

 

ورزشکاران مایینی تجلیل شدند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار