دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا، هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت اما به آینده امیدواریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در قطر و حضور در فهرست ۲۳ نفره کی روش بیان کرد: خدا را شاکرم و بی نهایت خوشحالم که در نخستین حضورم در اردوی بزرگسالان نظر کادرفنی و کارلوس کی روش را جلب کردم. در رده‌های سنی پایه در بازی‌های آسیایی حضور داشتم، اما در بزرگسالان اولین بار است که در مسابقات مهم شرکت می‌کنم.

او افزود: ۱۰ - ۱۵ روز تا آغاز بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ زمان باقی مانده و از جمع بازیکنان کسی نمی‌داند بازی می‌کند یا خیر. همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد و موفق باشد.

نیازمند در مورد ارزیابی اش از گروه بندی جام ملت‌ها و حریفان گفت: هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت، اما با تدابیر کادرفنی و کی روش سرانجام شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم شده و امیدواریم که همگی دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بعد از سال‌ها نتیجه خوبی بگیریم. اردوی خوبی در دوحه داریم و سپس با تیم ملی قطر بازی کنیم و به امارات می‌رویم. باید از همان ابتدای بازی‌ها قدم‌ها را خوب برداریم و تا آخرش هم خوب پیش برویم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد کدورت‌های بوجود آمده و ... به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مسابقات بزرگی حضور داریم و مطمئن هستم که قرار است اتفاقات خوبی رخ دهد. از مردم خواهش می‌کنم که اگر ناراحتی یا دلخوری دارند، کنار بگذارند و برای تیم ملی دعا کنند و بتوانیم بعد از سا‌ل‌ها موفقیت بزرگی را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید: 

ریکاوری بازیکنان تیم ملی پس از بازی مقابل فلسطین

دشمنان ذهنی کارلوس کی روش شناسایی شدند

تغییر پست مدافع استقلال در تیم ملی فوتبال ایران/ بازگشت چشمی به هافبک دفاعی


انتهای پیام/

اظهارات نیازمند درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار