در دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و فلسطین، روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی قرار گرفت.

تغییر پست کی روش برای مدافع استقلال/ بازگشت چشمی به هافبک دفاعیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیداری دوستانه، تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در ورزشگاه الدحیل به مصاف هم رفتند و ۲ تیم تلاش می‌کنند تا پیش از شروع جام ملت های آسیا بتوانند ترکیب و نقاط ضعف شان را شناسایی کنند. کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را برای بازی با فلسطین اعلام کرد.

  • دروازه بان: علیرضا بیرانوند
  • مدافعان: رامین رضاییان، پژمان منتظری، محمد حسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی
  • هافبک ها: روزبه چشمی، اشکان دژاگه، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و مهدی طارمی
  • مهاجم: سردار آزمون

جدیدترین تغییر در ترکیب یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال ایران) حضور روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی است. فوتبالیست ۲۵ ساله استقلال تهران که سابقه بازی برای صبای قم را دارد، در چند سال گذشته با صلاحدید کی روش در پست دفاع وسط بازی کرد و همین موضوع سبب شد تا او در تیم باشگاهی اش در این پست توپ بزند و به جام جهانی هم برود، اما کی روش در بازی تدارکاتی مقابل فلسطین تصمیم گرفت تا از منتظری و کنعانی زادگان در خط دفاعی استفاده کند و چشمی را یک خط جلوتر ببرد.

در حال حاضر کی روش از چشمی و نوراللهی، ۲ بازیکن استقلال و پرسپولیس از پست هافبک دفاعی استفاده کرده و این درحالی است که با اضافه شدن سعید عزت اللهی و همچنین حضور بازیکنانی همچون امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و سامان قدوس، این ۲ بازیکن در جام ملت‌های آسیا در پست هافبک دفاعی بازی نخواهند کرد.

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در حالی از ۱۵ دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D. این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به قهرمانی برسد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران - فلسطین/ کی روش و متحدین مقابل شیر‌های کنعان

لیست تیم ملی فوتبال سوریه برای جام ملت‌ها مشخص شد + عکس

هافبک تیم ملی به جام ملت‌های آسیا می‌رسد/ کی روش به کریمی مقابل فلسطین بازی می‌دهد؟

بی برنامگی قبل از جام ملت‌های آسیا / بدرقه معلق شد


انتهای پیام/

روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار