بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تمرینات آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا را امروز «شنبه» در کمپ اسپایر قطر پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تمرینات آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا را امروز «شنبه» در کمپ اسپایر قطر پیگیری کردند. علی قلی زاده به دلیل آسیب دیدگی چند دقیقه‌ای با هم بازیانش صحبت کرد و سپس برای ادامه درمان همراه با یکی از اعضای کادرپزشکی تیم ملی به ساختمان کناری رفت.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

مسئولان کمپ فوق العاده مجهز اسپایر، زمینی یک دست را در اختیار تیم ملی قرار داده و با شاگردان کی روش به گرمی برخورد می‌کنند.

علی کریمی به دلیل آسیب دیدگی جزئی زیر نظر پرهام خانلری تمرین می‌کرد.

بیرانوند، حسینی و نیازمند جدا از سایر بازیکنان زیر نظر الکساندر لوپز مشغول تمرین بودند و در گوشه دیگری از زمین بازیکنان زیر نظر اوسیانو و مک درموت کار‌های بدنی انجام می‌دادند.

حدود ۱۰ خبرنگار و تصویربردار ایرانی در محل تمرین حضور داشتند.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

کارلوس کی روش پس از چیدن کنز‌های تمرینی بازیکنان را در گوشه‌ای جمع کرد تا آن‌ها در قالب ۲ تیم تمرین سانتر از جناحین را پیگیری کنند.

خبرنگارانی که ساعاتی قبل به دوحه رسیده بودند برای تهیه گزارش از این تمرین مشکلات فراوانی داشتند و برای دسترسی به اینترنت باید حدود ۱۰۰ متر از زمین دور می‌شدند.

کارلوس کی روش برای جلوگیری از دسترسی جاسوس‌های حریفان دور تا دور زمین تمرین را پارچه‌های مشکی و سبز پوشانده بود.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

پس از حدود ۱۵ دقیقه از شروع تمرین امیرحسین حسینی از گزارشگران تلویزیونی و عکاسان درخواست کرد کار خود را تعطیل کنند، اما خبرنگاران مکتوب مشکلی برای تهیه گزارش تمرین نداشتند.

قرار است بازیکنان تیم ملی پس از پایان هر جلسه تمرینی تا جام ملت‌های آسیا تمرین پنالتی انجام دهند تا در نهایت بهترین بازیکنان برای زدن این ضربات در جام ملت‌ها مشخص شوند.

هوای بسیار خنک کمپ اسپایر باعث به تعجب خبرنگاران شده بود.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

در ادامه علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، میلاد محمدی، پژمان منتظری، مهدی طارمی، اشکان دژاگه و محمدرضا خانزاده، سردار آزمون در قالب تیم نارنجی و پیام نیازمند، مهدی ترابی، روزبه چشمی، مسعود شجاعی، محمد حسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احمد نوراللهی، احسان حاج صفی و علی علیپور در تیم سبز فوتبال درون تیمی با سانتر از جناحین را در دستور کار قرار دادند.

علی قلی زاده در ادامه با پوشیدن گرمکن کنار مارکار آقاجانیان ایستاد و تمرینات را تماشا کرد.

کارلوس کی روش در جریان این بخش تمرینی روند تمرین را متوقف کرده و نحوه صحیح ارسال‌ها و جایگیری مدافعان را گوشزد می‌کرد.

در یکی از لحظات این بخش تمرینی کی روش که از سانتر‌های کوتاه رضائیان شاکی بود سمت این بازیکن رفت و با درآوردن ادای او سعی داشت بگوید سانترهایش را بلندتر ارسال کند.

زمینی که تیم ملی فوتبال ایران در آن تمرین می‌کند یکی از بهترین زمین‌های تمرینی کمپ اسپایر است و قرار است تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان ماه آینده برای برگزاری تمریناتش در این زمین و محلی که شاگردان کی روش در آن مستقر هستند (هتل العزیزیه کمپ اسپایر) به دوحه بیاید.

اشکان دژاگه در لحظاتی از این تمرین دچار آسیب دیدگی جزئی شد، اما به سرعت به تمرین بازگشت.

در ادامه بازیکنان تیم ملی به ۳ گروه تقسیم شده و بازی تنیس فوتبال انجام دادند که شوخی‌های آن‌ها در کنار کری خوانی بیرانوند با آزمون از نکات جالب تمرین بود.

علی قلی زاده از امروز بدون آتل کنار تمرینات تیم ملی حضور یافت.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

در پایان این تمرین کی روش پیراهن شماره ۲۹ تیم ملی را با امضا تمام بازیکنان به یک راننده ایرانی در قطر اهدا کرد.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد

محمدرضا ساکت، دبیر کل سابق و مدیر تیم های ملی فوتبال در کنار مهدی خراطی(مدیر اجرایی تیم ملی) محمد حسین حمیسی(مدیر حراست فدراسیون فوتبال) و امید جمالی(عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال) از مسئولانی هستند که با تیم ملی در دوحه حضور دارند.

دوربین شبکه بین اسپورت قطر و همچنین گزارشگرانی که مشغول تهیه ویژه برنامه جام ملت های ۲۰۱۹ امارات هستند در تمرین تیم ملی شرکت داشتند.

راهکار کی روش برای مقابله با جاسوسان/ کریمی اختصاصی تمرین کرد


بیشتر بخوانید:

جهانبخش تا جام ملت‌ها آسیا بازی نمی‌کند

حضور لژیونر معروف در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قطعی شد

ایران نامزد اول قهرمانی و تیمی با دیواری فولادی است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار