در این خبر تصویری از دست‌نوشته شهید مدافع حرم برای همسرش در روز اعزام به سوریه و جبهه‌های نبرد با تکفیر‌ی‌ها را مشاهده می‌کنید.

دست نوشته شهید «مدافع حرم» برای همسرش در روز اعزام +عکس 6775842به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب مدافعان حرم با وجود سن‌وسال کمی که داشتند برای دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت علیهم السلام داوطلبانه راهی نبرد با داعشی‌ها شدند و دل به خدایی سپردند که در قرآن به سایر افراد فرموده است « آنان که در راه خدا کشته شده‌اند زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.»

شهدای مدافع حرم با الگو گرفتن از شهدای والامقام دشت کربلا و همچنین با تأسی گرفتن از شهدای دفاع مقدس راه روشن شهادت را انتخاب کردند و تنها به حفظ حریم اهل‌بیت علیهم السلام و جلوگیری از تعرض داعشی‌ها و تکفیری‌ها به قبور مطهر فرزندان رسول خدا (ص) اندیشیدند.

شهید عباس دانشگر شهید مدافع حرمی است که در هجدهم اردیبهشت ماه سال 1372 در شهر سمنان و در خانواده‌ای متدین و مؤمن دیده به جهان گشود و به گفته دوستان و همرزمانش فردی بسیار خوش اخلاق و خوشرو بود. حضور شهید مدافع حرم دانشگر در مراسم اعتکاف مسجد محله در دوران کودکی از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی پدر شهید است که در گفتگو با رسانه‌ها به آن اشاره کرده است.

آنگونه که در بیان زندگینامه شهيد دانشگر آمده، این شهید مدافع حرم در 23 بهمن ماه سال 1394 با دختر عموی خود ازدواج کرد و در کمتر از 3 ماه از عقد خود برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب سلام اللّه راهی سوریه شد.


بیشتر بخوانید: روایت همسر شهید سعید شاهدی از مخالفت فرمانده‌اش با اعزام او به تفحص +فیلم 


به گفته یکی از همرزمان شهید دانشگر این شهید والامقام در بیستم خرداد ماه سال 1395 در  شهر حلب سوریه به شهادت رسیده است. در ادامه این خبر تصویری از دست‌نوشته شهید «مدافع حرم» برای همسرش در روز اعزام به سوریه و به محل جبهه‌های نبرد با تکفیر‌ها را مشاهده می‌کنید.

دست نوشته شهید «مدافع حرم» برای همسرش در روز اعزام +عکس 6775842

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
خدا رحمت کند و بهشت جایگاه این عزیز و یاران و همراهان ايشان