مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از اجرای بیش از ۷۰ در صدی عملیات مکانیکی طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی 4 حوزه از 11 حوزه بزرگ طرح آبخیزداری از محل صندوق توسعه در استان  اردبیل به پایان رسیده و به علت وضعیت اقلیمی حاکم بر استان 30 درصد بقیه پروژه ها به محض مساعد شدن شرایط جوی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعهدات اجرای طرح های بیو مکانیکی و بیولوژی بطور کامل در حوزه های آبخیز از محل صندوق توسعه ملی اجرا شده افزود:بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های جامع آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی برای استان اردبیل اختصاص یافته و این طرحها در 11 حوزه در حال اجراست.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه عملیات حفاظتی، مدیریتی و نظارت از جمله اهداف اجرایی مدیریت جامع حوزه های آبخیز استان بوده افزود: با تخصیص قریب الوقوع 200 میلیارد ریال اعتبار که توسط استاندار اردبیل و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مورد تفاهم قرار گرفته برای اجرای طرح های آبخیزداری در استان اردبیل شاهد رشد و پویایی مدیریت پایدار منابع طبیعی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اختصاص بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های جامع آبخیزداری اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ دی ۱۳۹۷
کانال آبرسانی به مزارع روستاهای ی لنج آباد و الرده به کجا رسید دراین 11 سال هنوز نوبتشان نرسیده است؟!! فقط بگید کجای جدول رده بندی هستیم؟؟؟1 ما به این هم راضی هستیم.!!!