شهردار بافران گفت : باوجود بافت و خانه های قدیمی در شهر به راحتی می توان زمینه توسعه گردشگری در این شهر تاریخی را فراهم نمود و مردم در ایجاد بوم گردی و توسعه گردشگری شهر علاوه بر مشارکت یار مدیران شهری نیز باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول شجاعی زاده شهردار بافران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران از باب صداقت و جدیت در انتشار خبرها امانت داران جامعه هستند و امروز اگر اصحاب رسانه در عرصه های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی جامعه حضور فعال و قوی داشته باشند، آن جامعه مسلما قوی و پربار خواهد بود.

به گفته شهردار بافران خبرنگاران با انعکاس مسائل و مشکلات شهری به صورت بشیر و نذیر در جامعه عمل می کنند و بازوان توانمند، همچنین کمک حال خوبی برای مدیران شهری برای جلوگیری از بروز ناهنجارهای اجتماعی هستند.

وی در ادامه با اشاره به روحیه رشادت ، ایثار و دلاور مردی بافرانی ها در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود : توجه خاص مردم این شهر به اهل بیت (ع)، گرامی داشتن مراسمات عاشورایی و زبان زد خاص و عام بودن آن در سطح استان، بافران را به عنوان شهر دلاورمردان معرفی نموده که ارتقا درجه شهرداری از رتبه یک به دو بیان گر وحدت و همدلی مردمان بامدیران شهری است .

شجاعی زاده با اشاره به اینکه شغل اکثر مردم بافران کشاورزی است اظهار کرد: شهرداری بافران از یک طرف با نبود درآمد پایدار و نیز دریافت عوارض دروضعیت اقتصادی نامطلوبی به سر می برد چرا که مردم برای پرداخت عوارض در تنگنا هستند به نحوی که برای ساخت و ساز هم به شهرداری مراجعه نمی کنند، علی رغم اینکه بافران یک شهری نوپاوشهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی بایستی درآمدش را خودش تامین وهزینه کند وکشاورزان امروز از وضعیت بی آبی در رنج و تنگنا هستند و درآمد پایداری وجود ندارد.

این کارشناس شهرداری با بیان اینکه مردم بافران همواره در برابر کمبود و کاستی ها صبرو شکیبایی داشته اند، افزود: همواره برای حفظ قدمت و پیشینه تاریخی شهر ، استفاده از پتانسیل های منطقه و رونق استراتژیک که مد نظر شورا و مدیریت شهری بوده تلاش می کنیم.

وی بیان نمود: باوجود بافت و خانه های قدیمی در شهر به راحتی می توان زمینه توسعه گردشگری در این شهر تاریخی را فراهم نمود و مردم در ایجاد بوم گردی و توسعه گردشگری شهر علاوه بر مشارکت یار مدیران شهری نیز باشند.

شهردار بافران گفت : در تلاشیم پارکی در کوهچه این شهر راه اندازی کنیم تا جهت درآمد پایدار برای شهر و ایجاد اشتغال جوانان این منطقه قدم برداریم.

شجاعی زاده در پایان با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام شهر از اولویت شهرداری است، اظهارنمود: انجام مطالعات دفع آب های سطحی ،عملیات بهسازی گذر انتهای خیابان ولیعصر ،عملیات روکش آسفالت گذر شهرک فاطمیه ، مطالبه حقوق شهروندان و شهرداری ها از بنیاد مسکن،تغییر کاربری ها جهت تسهیل در امور شهروندان ،ساخت المان و نماد سنتی کویر در میدان امام علی (ع)،اجرای بهسازی و پیاده رو سازی شهرک شهید عربان ،تملک و آزاد سازی گلوگاه های اصلی ، ساخت پارک محلی لاجره ،ارائه خدمات در محله های مختلف ، خاک برداری زمین های اطراف میدان امام علی (ع) ، نصب اِلمان شهدا ، افتتاح ساختمان شهرداری ساماندهی بلوار شهدا ، ساخت غرفه های فروشگاهی ، جدول کاری قسمتی از شهرک شهدا،زیرسازی شهرک فاطمیه از موارد پروژه های نیمه تمام شهری رو به پایانی است .

 

انتهای پیام/م

خبرنگاران بازوان توانمند برای کمک به مدیران شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.