کودکان دارای بیماری‌های خاص، کودکان کار و سندروم داون می‌توانند در کنسرت‌های موسیقی که درگیلان برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سیدامیر مصباح معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: کودکان دارای بیماری‌های خاص، کودکان کار و سندروم داون در کنسرت‌های موسیقی که در این استان برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تنظیم پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای با کانون سندروم داون گیلان، افزود: قرار است بر اساس این تفاهم‌نامه، از این پس بچه‌های سندروم داون در کنسرت‌های موسیقی که در استان گیلان برگزار می‌شود حضور داشته باشند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کودکان کار و کودکان دارای بیماری‌های خاص نیز در این برنامه‌ها حضور خواهندداشت گفت: با توجه به شرایط سخت زندگی کودکان کار و همچنین کودکان دارای بیماری‌های خاص، تلاش شده تا با اجرای این طرح برای ساعتی آن‌ها را از فضای سخت زندگیشان جدا کنیم.

سیدامیر مصباح به افزایش قیمت بلیت کنسرت‌های پاپ و سنتی اشاره کرد و افزود: معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای ایجاد نشاط اجتماعی و بهره‌مندی همه شهروندان از این فضا، اقدام به اختصاص دو ردیف در هر کنسرت موسیقی به افراد با بضاعت مالی کم، کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بعد از برگزاری جلسه با مؤسسات برگزارکننده کنسرت‌های موسیقی پاپ و سنتی در استان گیلان، از این مؤسسات خواسته شده که بلیت دو ردیف از هر کنسرت خود را با قیمت‌های نازل در نظر بگیرند تا افراد دارای بضاعت مالی کم نیز بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام / ق

 

حضور کودکان دارای بیماری های خاص، کودکان کار و سندروم داون در کنسرت های موسیقی

برچسب ها: کنسرت ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.