کنسرت گیلکی به خوانندگی لقمان حسین زاده در لنگرود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: کنسرت گیلکی گروه " آرشیدا " به سرپرستی و خوانندگی لقمان حسین زاده و با همکاری صابر غلامی پور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه موسیقی فولکلور " آرشیدا " به همت آموزشگاه موسیقی سماع و با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ساعت ١٨ روز پنج شنبه٢٢ آذر ماه در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرای کنسرت خواهد داشت.

رئیس اداره ارشاد لنگرود اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط اینترنتی به سایت هفت ساز مراجعه و یا با تلفن روابط عمومی ٠٩١٣٢٧٠٨٣٧٨ تماس بگیرند.

مقدسی تصریح کرد: حمیدرضا خوشکار (سنتور)، سعید پورمحمد (تار و سه تار)، نیما برزگر (بم تار)، رامتین شهیدی و سجاد صالحی (کوبه ای) و میثم حسین پور (کمانچه)، لقمان حسین زاده، سرپرست و خواننده این گروه را در این کنسرت همراهی خواهند کرد.

لقمان حسین زاده، سرپرست و خواننده گروه موسیقی فولکلور "آرشیدا" از سال ١٣٨٩ فعالیت موسیقی خود را آغاز و با همکاری گروه خود در اکثر شهرستان‌های استان گیلان و همچنین استان‌های تهران - مازندران - قزوین و ... به اجرای کنسرت پرداخت و در بین هنردوستان رشته خوانندگی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/ع

برگزاری کنسرت گیلکی به خوانندگی لقمان حسین زاده در لنگرود

برچسب ها: وزارت ارشاد ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.