ملی پوش تکواندو گفت: بهترین روز زندگی من زمانی بود رهبر معظم انقلاب انگشتر خود را به من هدیه کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو کشورمان است که توانسته مدال مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان در سال ۲۰۱۸ برزیل، نشان طلای رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ کانادا و مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کند.

تکواندوکار کشورمان مدال طلای قهرمانی جهان را که در سال ۲۰۱۶ در کشور کانادا کسب کرده بود را به خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی دنیا اهدا کرد.

امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شهدای کشورمان جان خود را در راه حفاظت از وطن و حرم اهل بیت فدا کردند و به نظرم شهدا قهرمانان اصلی ایران هستند که ما به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم و تمام تلاشم این است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشم.

بخشی: بهترین هدیه زندگی ام، دریافت انگشتر از رهبر معظم انقلاب بود/ شهدا قهرمانان اصلی هستند

او ادامه داد: افتخار می‌کنم که مدال مسابقات جهانی را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کردم. این کمترین کاری بود که می‌توانستم در برابر کار ارزشمند این شهید بزرگوار انجام دهم.

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: من عاشق رهبر معظم انقلاب هستم. بعد از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موفق شدم که همراه با کاروان ایران از نزدیک با مقام معظم رهبری دیدار کنم. دیدار با ایشان افتخار بزرگی برای من است. واقعا حس خوبی داشتم و اشک در چشمانم جمع شده بود. باورم نمی‌شد که توانستم از نزدیک با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کنم.

بخشی بیان کرد: بهترین روز زندگی من زمانی بود رهبر معظم انقلاب انگشتر خود را به من هدیه کردند و این بهترین و ارزشمندترین هدیه‌ در زندگی من است و افتخار می‌کنم که در دیدار با مقام معظم رهبری هدیه‌ای را دریافت کردم.

قهرمان تکواندو جهان درباره پیشرفت ورزش و رشته تکواندو در سال‌های پس از پیروزی انقلاب گفت: در طول این چهل سال تکواندو و ورزش ایران پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است و در طول این سال‌های اخیر تیم ملی تکواندو ایران توانسته روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرد و ملی پوشان ما بار‌ها برای کشور افتخار آفرینی کردند.

بخشی: بهترین هدیه زندگی ام، دریافت انگشتر از رهبر معظم انقلاب بود/ شهدا قهرمانان اصلی هستند

ملی پوش تکواندو کشورمان عنوان کرد: استان آذربایجان شرقی قهرمانان ورزشی زیادی دارد. هیئت این استان در طول این سال‌ها فضا را برای علاقه‌مندان به ورزش مهیا کرده است، به طوری که در رشته تکواندو به جز من، میرهاشم حسینی، یوسف کرمی و سعید رجبی و عرفان ناظمی نیز از افتخار آفرینان تکواندو ایران بودند.

او ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی امکانات و فضای ورزشی برای پرورش قهرمانان افزایش چشمگیری داشته است و امروز شاهد موفقیت‌های زیاد تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های مختلف و در مسابقات جهانی و آسیایی هستیم و ملی پوشان ما از مدعیان اصلی قهرمانی در میدان‌های بزرگ هستند.


بیشتر بخوانید:

گل محمدی: بیش از ۴۰ پروژه ورزشی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود

زمان آبادی: در حکومت طاغوت ورزشکاران به جرم حمایت از مردم دستگیر می‌شدند

روند پیشرفت فوتبال ایران در رسانه‌های بیگانه/ از حماسه لیون و لایپزیک تا درخشش در ریو و سن پترزبورگ!


انتهای پیام/

اظهارات امیر محمد بخشی درباره دیدار با رهبر معظم انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار