مراسم عصری با شعر به یاد شاعر آیینی و دلسوخته اهل بیت (ع) در املش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شاعر متعهد، آیینی و دلسوخته اهل بیت علیه السلام، ابوالشهدا حاج احسان الله لطیفی امام، امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این مراسم امروز ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود، افزود: آثار استاد لطیفی امام در حوزه دوبیتی فارسی بسیار درخشان و زبانزد خاص و عام منطقه بوده که بخشی از این آثار، آیینی و مذهبی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: در این مراسم جمعی از شعرای مطرح استان نیز به قرائت اشعار خود خواهند پرداخت.

سید عباس موسوی با بیان اینکه این مراسم با همکاری انجمن ادبی شهید سیدجعفر موسوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برگزار می‌شود، افزود:این مراسم پذیرای همه شاعران، ادیبان و فرهیختگان است.

وی با بیان اینکه، حاج احسان الله لطیفی امام از اعضای ثابت انجمن ادبی شهرستان املش بود، گفت: لطیفی امام از شاعران شیرین سخن و بنام املشی و از دوستدار اهل بیت علیه السلام در سن ۸۷ سالگی در ۱۴ آذر امسال دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

وی در ادامه تصریح کرد: حاج احسان الله لطیفی امام پدر شهیدان محمدصادق و محمدباقر لطیفی امام است و شهیدان محمد صادق لطیفی امام در تاریخ ۴ فروردین ۶۱ در تنگه رقابیه و محمدباقر لطیفی امام در تاریخ ۷ مرداد ۶۴ در اشنویه به فیض شهادت رسیدند.      

انتهای پیام / ق

   به یاد شاعر آیینی  مراسم عصری با شعر در املش  امروز  برگزار می شود

برچسب ها: شعر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.