رئیس فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل از اختصاص بیش از 42 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود آسیابی‌زاده، رئیس فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: امسال از محل خط اعتباری فوق 42 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در راستای برنامه ها و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی در بخش مکانیزاسیون کشاورزی و در راستای توسعه و تقویت مکانیزاسیون تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات موجود کشور در دولت تدبیر و امید با همت وزیر جهاد کشاورزی خط اعتباری‌ ویژه با نام خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی طی 6سال گذشته نهایی و عملیاتی شده است.

رئیس فناوری و مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:‌ علی‌رغم تمامی مشکلات موجود امسال از جمله افزایش شدید قیمت ماشین آلات کشاورزی ناشی از نوسانات قیمت ارز، خوشبختانه با همت و تلاش صورت گرفته و با پیگیری‌های مستمر ریاست سازمان جهاد کشاورزی اردبیل و مساعدت ویژه مدیریت بانک کشاورزی استان درپایان آذرماه سالجاری شاهد جذب بسیار مطلوب و بالای 90 درصدی از اعتبارات فوق بودیم که در مقایسه با 5سال گذشته و مدت مشابه از یک رشد بسیار مطلوب و بالایی برخوردار است.

آسیابی‌زاده بیان کرد:‌ در سایه جذب این اعتبارات نزدیک به یک هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی وارد عرصه کشاورزی استان اردبیل شده است.

وی افزود:‌ با توجه به فرصت سه ماهه تا پایان امسال و  قرار گرفتن در فصل سرد سال که امکان پیگیری پرونده‌های تسهیلاتی و بانکی که توسط متقاضیان را بیشتر فراهم می‌کند و در پایان امسال علاوه بر جذب کامل تسهیلات اختصاصی استان، با پیگیری‌هایی که صورت خواهد گرفت اعتبارات مازاد بر سهمیه اخذ و جذب خواهد شد.

انتهای پیام/ح

جذب 90 درصدی اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در اردبیل

برچسب ها: کشاورزی ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.