مدیر ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد از ابتدای امسال بیش از سه هزار طرح عمرانی را در بخش خرید و ساخت مسکن شهری و روستایی، انجام تعمیرات و ساخت سرویس‌های بهداشتی انجام داده است.

اجرای بیش از 3 هزار طرح عمرانی مددجویی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  محمدرحیم صحرا پیما، مدیر ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


وی گفت: سهم این نهاد در بخش ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی تا سقف ۱۵ میلیون تومان، مسکن شهری تا سقف ۲۵ میلیون تومان، تعمیرات تا سقف سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ساخت سرویس بهداشتی تا سقف ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به هر خانوار است.


مدیر امور مهندسی کمیته امداد استان افزود: در کنار منابع داخلی کمیته امداد، اعطای تسهیلات از بانک‌های عامل، بنیاد مسکن و آورده مددجویان در خرید و ساخت مسکن بخش دیگر کار است.

صحراپیما گفت: با توجه به فصل سرما و بی‌سرپناه بودن جمع کثیری از خانواده‌های تحت حمایت، حمایت و سخاوت مردم نیکوکار می‌تواند فضایی امن و گرم در فصل زمستان برای خانواده‌ها و ایتام نیازمند رقم بزند.


انتهای پیام//م. م
 
 

کمک به ساخت مسکن برای نیازمندان

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.