تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به منظور گسترش همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی به امضا رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: این تفاهم نامه همکاری با موضوع بهره گیری متقابل از منابع اطلاعاتی ، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصص طرفین منعقدشد.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه استفاده مطلوب از توانایی های علمی، فنی و تجهیزاتی طرفین در جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی، توسعه ای و کاربردی مورد نیاز و برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی و نشست های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات فراهم می شود.

به گفته وی، همکاری در اجرای پروژه های علمی، پژوهش و فنی، مشارکت در احصای توسعه و کاربردی کردن فناوری های نوین در حوزه ماموریتی سازمان و انتشار مقالات و کتب علمی حاصل از همکاری های مشترک آموزشی و پژوهشی با حفظ حقوق معنوی طرفین از دیگر موارد همکاری های پژوهشی این تفاهم نامه است.

شایان ذکر است: این تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار دارد در 11 ماده از سوی دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر مهدی مدیری معاون وزیر و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به امضاء رسید.

 

انتهای پیام/م

 

امضاء تفاهم نامه علمی، تحقیقاتی دانشگاه کاشان با نیروهای مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.