مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: آموزش و پرورش در پی برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه دوم به صورت الکترونیک است.

مختارنیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تاثیر معدل در پذیرش دانشگاه ها و حذف کنکور در سال های آینده، آموزش و پرورش در پی برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه دوم به صورت الکترونیک است.

وی افزود: برای اجرای این مسئله هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری زیرساخت هایی لازم است تا امتحانات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در خرداد ماه سال آینده برگزاری امتحانات و همچنین تصحیح اوراق به صورت برخط برگزار گردد و مهمترین مسئله پایداری شبکه برق و اینترنت حوزه های برگزاری امتحانات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر 2 حوزه برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است اما در امتحانات خرداد ماه چندین حوزه خواهیم داشت و حساسیت موضوع چند برابر است.

ابوالقاسم محمدزاده، دبیر ستاد اقامه نماز جمعه باغملک بیان داشت: بخش مهمی از گرفتاری ها و آلودگی های ما در اثر نپرداختن به نماز است از این رو آموزش و پرورش می تواند در این عرصه از اثرگذارترین نهادهای تربیتی ها باشد چرا که مقام معظم رهبری فرمودند مدارس را مزین کنید به نمازخانه نوجوانان و این برترین تضمین برای سلامت جامعه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.