یک مقام مسئول گفت: صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ است و منتظر صورت مالی امسال این باشگاه هستیم.

سازمان خصوصی سازی در انتظار صورت های مالی استقلال به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: وظیفه ما واگذاری‌های صحیح، قانونی و شفاف به بخش خصوصی است. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم تمام سعی بر این است که این دو باشگاه شفاف و قانونی به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی تاکید کرد: برنامه سازمان خصوصی‌سازی از ۲۵ آذرماه که دولت درباره این دو باشگاه مصوبه جدیدی ارائه کرد، این بود که تا پایان سال جاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شوند، ولی هنوز صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ یکی از باشگاه‌ها به سازمان خصوصی‌سازی ارائه نشده است.

رییس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به اینکه کدام یک از باشگاه‌ها صورت‌های مالی خود ارائه نکرده‌اند؟ گفت: صورت‌های مالی باشگاه پرسپولیس منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ است. این باشگاه صورت‌های مالی پارسال را ارائه کرده است، اما منتظر صورت مالی امسال این باشگاه هستیم. در عین حال صورت‌های مالی باشگاه استقلال منتهی به ۳۱ تیر ماه است که این باشگاه صورت‌های مالی سال‌های ۹۶ ــ ۹۷ را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: زمان مزایده و واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد


پوری حسینی گفت: امیدواریم تا پایان بهمن ماه پیشنهاد واگذاری و قیمت پایه برای این دو باشگاه را به هیات واگذاری ارائه و  جلسه  به موقع برگزار شود تا بتوانیم آگهی مزایده را در اسرع وقت منتشر و تا پایان سال مدیریت این باشگاه ها به بخش خصوصی واگذار شود.
انتهای پیام/

احتمال واگذاری  استقلال و پرسپولیس تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار