مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: آمار ولادت در استان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۹ درصدی آمار ولادت در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جودی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: در این مدت ۴۷ هزار و ۱۹۰ نوزاد در استان متولد شده که بیشترین آمار تولد با ۹ درصد افزایش از اسکو و کمترین میزان تولد با ۱۶ درصد کاهش از بناب گزارش شده است.

وی با اشاره به فراوانی نامگذاری‌ها در استان در ۹ ماه امسال گفت: در این مدت بیشترین فراوانی نام‌های نوزادان پسر در استان به ترتیب شامل ابوالفضل، علی، امیرعلی، مهدی و محمد و در دختران شامل زهرا، فاطمه، رقیه، نازنین زهرا و اسرا بوده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی همچنین گفت: در ۹ ماه امسال ۱۶ هزار و ۶۵۲ نفر در استان فوت کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

جودی تعداد ازدواج ثبت شده در این مدت در استان را ۲۳ هزار و ۲ فقره و تعداد واقعه طلاق را ۷ هزار و ۲۰۹ فقره اعلام کرد.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۷۲ درصد از جمعیت استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند گفت: هم اکنون دراستان ۶۰ دفترپیشخوان و ۲۳ دفترپست در استان آماده ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

 

انتهای پیام/ش

 

۴۷ هزار و ۱۹۰ نوزاد در استان متولد شده است

برچسب ها: ثبت احوال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار