وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از ایجاد ۲۰هزار شغل در بخش فرهنگ،هنر ورسانه کشور در دوسال آینده خبر داد.

ایجاد ۲۰ هزار شغل در بخش فرهنگ و هنر و رسانه کشور در دوسال آینده  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سید عباس صالحی وزیر ارشاد امشب در نشست با اصحاب رسانه فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: متأسفانه اقتصاد مطبوعات به شدت شکننده است و به صورت جدی پیگیر مشکلات مطبوعات کشور هستیم.

وی گفت: در مورد نامه قوه قضائیه مبنی بر اختصاص آگهی به یک روزنامه هم ورود کردیم و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و صحبت‌هایی شده که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مطبوعات و رسانه‌ها نه تنها وبال استان‌ها نیستند بلکه محور توسعه استان‌ها بشمار می‌روند افزود: اقتصاد فرهنگ و هنر، عدالت فرهنگی و شفاف سازی و بهبود فضای کسب و کار جزو اولویت‌های کاری وزارتخانه است.

وی تاکید کرد: ظرف 2 سال آینده 20 هزار شغل در حوزه رسانه و کسب و کارهای فرهنگی ایجاد می‌شود که سهم آذربایجان غربی 270 نفر با 27 میلیارد تومان تسهیلات بانکی است.

صالحی یادآور شد: امروز تفاهم نامه‌ای 140 میلیارد تومانی بین استانداری آذربایجان غربی و وزارت فرهنگ و ارشاد امضا شد که بر اساس آن توسعه فضاهای فرهنگی، احداث یادمان شهدای سردشت، توسعه کتابخانه‌ها، فرهنگ‌سراها، موزه‌ها و حمایت از هنرمندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر ارشاد به ارومیه

برچسب ها: وزارت ارشاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.