طبق گزارش‌های منتشر شده مدل جدید Beyond X با سنسور ToF می‌تواند فناوری واقعیت افزوده در تلفن‌های هوشمند را به سطح بالاتری برساند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اطلاعات بسیاری در مورد سه مدل اصلی Galaxy S10 منتشر شده، اما به طور واضح مشخص نشده است که پرچمدار بعدی سامسونگ، مدل چهارمی هم دارد یا خیر؟ اخباری که از منابع نزیک به سامسونگ منتشر شده (که گاهی درست و گاهی دروغ از آب در می‌آیند) ما را متقاعد می‌کند که Galaxy S10 پلاس با صفحه نمایش 6.4 اینچی، اولین مدلی نخواهد بود که به 5G مجهز می‌شود. ادعا شده که اولین تلفن‌ هوشمند 5G سامسونگ صفحه‌ای بزرگ‌تر از 6.7 اینچ خواهد داشت.

کاربری به نام Ice Universe در توئیتر ادعا کرده که اطلاعاتی از مدل Beyond X دریافت کرده است که نشان می‌دهد این مدل به 5G مجهز خواهد بود. هرچند ادعا‌های او کمی غیرواقعی به نظر می‌رسد اما در هر صورت او گفته که در دوربین جلو و پشت این مدل از سنسور ToF استفاده شده است.

سنسور ToF (Time of flight )  با ویژگی سه بعدی خود کارایی‌های بسیاری دارد، در تلفن‌های هوشمند از این سنسور می‌توان در واقعیت افزوده استفاده کرد. دوربین‌هایی با این نام وجود دارد که بر اساس مقیاس نور، فاصله اشیاء تا دوربین را محاسبه می‌کنند. در واقع اپل از همین تکنولوژی در سیستم دوربین‌های TrueDepth (که اولین بار در iPhone X برای قفل تشخیص چهره مورد استفاده قرار گرفت) خود استفاده کرده است. جدا از سرعت بالا، دقت و قابل اطمینان بودن تشخیص چهره این سنسور، می‌توان تجربه واقعیت افزوده در مدل Beyond X را به سطحی برساند که در حال حاضر هیچ تلفن دیگری در جهان قادر به انجام آن نیست.

احتمال استفاده از فناوری واقعیت افزوده در مدل Beyond X سامسونگ

این ویژگی می‌تواند شایعات مربوط به استفاده از دوربین چهارگانه در پشت و دوربین‌های دوگانه یا سه‌گانه در جلوی مدل‌های Galaxy S10 را تائید کند. همچنین در دیگر شایعات اعلام شده که دسترسی به 5G در این مدل در حال‌ حاضر محدود خواهد بود. احتمالا این مدل برای اولین بار در کره‌ جنوبی و آمریکا عرضه خواهد شد. گفتنی است؛ قیمت مدل‌های Galaxy S10 سرپوشیده است اما احتمال می‌رود قیمت بسیار بالای آن هدیه سامسونگ به مردم برای کریسمس باشد!


بیشتر بخوانید: هیولای جاده‌ها؛ طرح مفهومی Exy Monster X را ببینید +تصاویر


انتهای پیام/

فناوری واقعیت افزوده در مدل Beyond X سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار