دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی گفت : به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره داستان کوتاه در سطح ملی باهدف تقویت و اشاعه فرهنگ جهادی و روحیه خدمت ، برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا آزادی دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی به تشریح جزییات این جشنواره ملی پرداخت و با تاکید بر اهمیت روحیه و مدیریت جهادی به‌عنوان نیاز مهم کشور در دهه پنجم انقلاب اظهار کرد: در بهمن‌ ماه سال گذشته اولین کنگره شعر جهادگران برگزار شد و در سال جاری به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ، جشنواره داستان کوتاه در سطح ملی  باهدف تقویت و اشاعه فرهنگ جهادی و روحیه خدمت، برنامه‌ریزی‌ شده است.

او به بیان موضوعات مربوط به این جشنواره پرداخت و ابراز داشت : موضوعات آثار این جشنواره شامل 5 عنوان، حرکت‌های جهادی و خدمت‌رسانی ، ایثارگران و شهدای جهادی «در عرصه خدمت‌رسانی و دفاع از حرم»، مبلغان جهادی، سبک زندگی جهادی، و مدیریت جهادی است.

دبیر جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی با دعوت از کلیه نویسندگان، طلاب، دانشجویان و گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی‌ماه تعیین‌شده، و داوری آثار هم به عهده اساتید حوزه هنری انقلاب اسلامی است و همچنین برنامه‌های اختتامیه در شهرهای اصفهان و تهران برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ادبی جهادگران می‌توانند به نشانی www.irjhd.ir مراجعه و یا از طریق کانال جشنواره @irjhd داستان‌های کوتاه را ارسال کنند.

انتهای پیام/م

اعلام فراخوان جشنواره ملی داستان کوتاه جهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.