رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان ، بهترین اقدام مدیران برای مقابله با شهبه افکنی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی رییس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان امروز در جلسه شورای اداری گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته دستاورد‌های زیادی در بخش‌های مختلف داشته که باید بدون اغراق و به صورت واقعی برای مردم به ویژه نسل جوان بیان شود.

وی افزود: امروز دنیای استکبار با جنگ اقتصادی و روانی به دنبال شبهه افکنی نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است که مدیران باید با بیان واقعی خدمات و موفقیت‌های نظام، این حربه دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام احمدی گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و بیان دستاورد‌های آن، مهمترین مسئله فعلی کشور است که همه ما بایستی نسبت به این امر مهم اهتمام داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بازخوانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، بهترین اقدام مدیران برای مقابله با شهبه افکنی دشمنان است.

وی با اشاره به برخی مشکلات و آسیب‌ها در جامعه گفت: این مشکلات ربطی به اصل انقلاب ندارد بلکه به دلیل کم کاری، هوای نفس یا غفلت مدیران رخ داده، بایستی با تلاش بیشتر رفع شود.

وی گفت: ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان با تشکیل ۱۵ کارگروه استانی و به همین تعداد در شهرستان ها، تاکنون ۶۰۰ برنامه پیشنهادی دریافت کرده است.

این مقام مسئول با یادآوری حماسه ۹ دی ۸۸، بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگداشت این ایام تاکید کرد و گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم با بصیرت ایران اسلامی وفادار به انقلاب و رهبری بوده و پای آن ایستاده اند.

انتهای پیام/م

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بازخوانی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.