مدیر عامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان گفت: برگزاری جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل(وله زیر) یکی از زمینه های خوب برای کشف استعدادیابی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان در اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل (وله زیر) اظهار داشت: متون داستانی و شناخت و کشف سنت‌های غنی داستان‌نویسی یکی از راه های آشنایی با فرهنگ اندیشه و آداب و رسوم و تاریخ اجتماعی جوامع مختلف و بخصوص جامعه ایرانی است.

وی تصریح کرد: داشتن ذوق و استعداد نویسندگی، قدرت تجزیه و تحلیل، علاقه به ادبیات به ویژه ادبیات داستانی، تیزبینی و نکته‌سنجی و صبر و حوصله زیاد لازمۀ فعالیت در حیطه ادبیات داستانی است و با زمینه سازی در این حوزه استعدادهای خوبی را می توان شناسایی کرد.

مدیر عامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان برگزاری جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل(وله زیر) را نیز یکی از زمینه های خوب برای کشف استعدادیابی عنوان نمودند.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل (وله زیر) با حضور سید ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان و محمدرضا بایرامی از چهره های داستان نویسی کشور در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار گردید و با قرائت بیانیه توسط داوران و اهدا جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.

انتهای پیام/ح

جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل زمینه ای برای کشف استعدادیابی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.