مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مستندی از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو تهیه و پخش می‌شود.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: در اداره فرهنگ و ارشاد تمام برنامه‌ها ویژه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چند برنامه چهل گانه تدوین شده که از جمله آن‌ها می‌توان به چهل جشن کتاب، جشن امضای باشگاه‌های کتابخوانی، تجلیل از چهل هنرمند و چهل نویسنده و چهل نمایشگاه نشر و کتاب می‌توان نام برد.

وی افزود: تهیه مستند یاران یزدی به عنوان برنامه شاخص دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو و روایت به لهجه یزدی مستند تهیه می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رونمایی از صوت‌ها و تصویر‌هایی که در آرشیو انقلاب اسلامی وجود دارد و همچنین عکس‌هایی که توسط عکاسان انقلاب تهیه شده است می‌تواند به عنوان برنامه دیگر این اداره باشد.

وی اضافه کرد: در سال جاری برنامه‌ها و رویداد‌های دهه فجر با برش استانی همراه شده است.

جوادیان زاده ادامه داد: نمایشگاه کتاب در سالجاری به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در سطح کشور است که ما نیز در استان با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برنامه‌های خود را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ا

تدوین برنامه های چهل گانه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار