پربازدید‌های وبگردی؛

نحوه تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت / بانوی ایرانی که دنیا به افتخارش ایستاد / چگونه تا قبل از ۳۰ سالگی پولدار شویم؟ / شکایت نمایندگان از نماینده سراوان / متفاوت‌ترین رزمایش سپاه در نبرد علیه تروریسم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دنیای موشک‌ها به روایت عدد و رقم/روایت خواندنی از تنها بانوی سردار ایرانی/ادامه جولان کلاه‌گیس‌ها در تئاتر/خوردن این خوراکی‌ها با یکدیگر ممنوع!


بانوی ایرانی که دنیا به افتخارش ایستاد + تصاویر

در این مطلب گفت‌وگو با چهارمین بانوی برتر روستایی دنیا به انتخاب سازمان ملل را خواهید خواند.


چگونه تا قبل از ۳۰ سالگی پولدار شویم؟

در این مطلب می‌خواهیم راهکار‌های ساده اما کلیدی را به شما آموزش دهیم تا به سرعت میلیونر شوید.


شکایت نمایندگان از نماینده سراوان

نماینده دلیجان و محلات گفت: برخی از نمایندگان شکایتی از نماینده سراوان به هیات داده‌اند که قرار است در مورد آن نیز تشکیل جلسه دهیم.


نحوه تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت + تصاویر

همان طور که می‌دانید دوباره استفاده از کارت سوخت برای سوخت رسانی الزامی شده است. در این مطلب نحوه تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت را به شما آموزش می‌دهیم.


متفاوت‌ترین رزمایش سپاه در نبرد علیه تروریسم/ تحول مهم در تجهیز تیربارچی‌ها و بیسیم‌چی‌ها + تصاویر

تجربیات نیروی زمینی سپاه در نبرد علیه تروریسم، موجب شکل گیری دکترین‌ های تاکتیکی جدیدی شده که در جدیدترین و متفاوت ترین رزمایش این نیرو به نمایش درآمد.


چه شایعاتی در روز‌های اخیر رونق داشتند؟+ فیلم و تصاویر

روز‌های پایانی هفته که بسیاری از نهاد‌های پاسخگو تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند، بهترین فرصت را برای جولان دادن شایعه‌سازان به وجود آورده است.


۱۰ سرمربی برجسته جام ملت‌های آسیا/ رقابت کی‌روش با قهرمان جهان و اروپا +عکس

در جمع ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، ۱۰ تیم با سرمربیانی وارد این دوره از رقابت‌ها می‌شوند که در عالم فوتبال شناخته شده‌تر از بقیه هستند.


علت اصلی بوی بد دهان چیست؟

در این مطلب به ۱۲ علت اصلی بوی بد دهان پرداخته شده است.


عادت‌های جالب و مشترک بین نوابغ که از آن بی خبرید+ تصاویر

از قرار معلوم نابغه بودن گاهی تبعات عجیبی دارد. در حقیقت، بعضی از نوابغ تاریخ انسان‌های عجیب و غریبی بودند و عادت‌های مشترکی داشتند.


میزان بارندگی در کدامیک از نقاط کشور بیشتر است؟

درحالی‌که در برخی نقاط کشور در سه ماهه پاییز امسال حتی یک قطره باران نیز نباریده، در برخی نقاط کشور بیش از ۵۰۰ میلیمتر بارش ثبت شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار