به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دنیای موشک‌ها به روایت عدد و رقم/روایت خواندنی از تنها بانوی سردار ایرانی/ادامه جولان کلاه‌گیس‌ها در تئاتر/خوردن این خوراکی‌ها با یکدیگر ممنوع!


نماینده هتاک سرقت علمی هم دارد!

موارد دیگری در مورد درازهی، از جمله بحث سرقت علمی او مطرح شده که نیاز دارد هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خیلی جدی ورود کند، اگر که نمی‌خواهند نگاه‌ها به این هیئت، نگاه به یک تشریفات بی فایده باشد.


چرا خاتمی باید در دادگاه پاسخگوی ادعای خود باشد؟

ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ یک بار دیگر از زبان یک اصلاح طلب تکرار شد؛ حالا قوه قضائیه برای ارائه اسناد و مدارک، مدعی تقلب را احضار کرده است.


میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده چقدر است؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبه بر حقی است گفت: در قوانین به این موضوع تاکید شده و باید به سمت اجرای آن برویم.


چرا ماکرون درباره جلیقه‌زرد‌ها به ما گزارش نمی‌دهد؟! /شکستن استخوان‌های شیطان در شام/عادت بد اصلاح طلبان/نقطه عطف روابط تجاری تهران- آنکارا

یادداشت، سرمقاله، عناوین و گزارشات ویژه روزنامه‌های و جراید سراسر کشور یکم دی ماه


استعفا از شهرداری برای رفتن به جبهه/ مدتی است دلم برای هیچ‌کس تنگ نمی‌شود

همسر شهید سید‌ مجتبی میر‌غفاری به بیان خصوصیات این شهید عزیز پرداخت.


خروج آمریکا از سوریه و افغانستان «فریب» یا «فرار»؟!

انتشار تصمیم «دونالد ترامپ» مبنی بر بازگرداندن نظامیان آمریکایی از سوریه و افغانستان، اشرافیت سیاسی آمریکا را به هم ریخت و موجی از واکنش‌ها و تحلیل‌های جورواجور و حتی متضاد را در میان کارشناسان به دنبال داشت.


ایران در جام ملت‌های ۱۹۶۸/ از تفرقه در سکو‌ها تا شکست رژیم غاصب

ایران در جام‌ملت‌های ۱۹۶۸ در حالی به عنوان قهرمانی رسید که اختلاف بین سرمربی تیم‌ملی و رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس سازمان ورزش باعث ایجاد حاشیه برای تیم‌ملی شده بود.


بررسی سه سناریوی تعیین‌کننده قیمت نفت در آینده

کارشناس ارشد حوزه انرژی، قیمت ۶۰ تا ۷۰ دلار را قیمتی منطقی برای نفت در آینده دانست و گفت: سه سناریو تعیین‌کننده قیمت در آینده خواهد بود.


پیری زودرس با این اشتباهات می‌آید!

اگر وعده‌های روزانه‌تان پر از غذا‌هایی است که موجب التهاب مزمن می‌شوند، مانند روغن‌های گیاهی، مارگارین، گوشت قرمز، نان سفید و یا غذا‌های قنددار و فرآوری شده پس لطمه‌ی بزرگی به پوست‌تان می‌زنید.


ماجرای شنود حزب کارگزاران توسط جریان نزدیک به حجاریان

به دنبال چاپ سخنان جنجالی فائزه هاشمی در یک جلسه داخلی حزب کارگزاران در شماره دیروز روزنامه صبح امروز،این حزب در واکنشی شدیداللحن، مسئولان روزنامه مذکور را متهم به استراق سمع کرد.


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار