مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور کاروان فرهنگی هنری کانون در هفته فرهنگی در شهرستان شوش خبر داد.

کاروان فرهنگی هنری کانون خوزستان به شوش رسیدوحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته فرهنگی کاروان فرهنگی هنری در شوش حضور یافت و ویژه‌ برنامه «جنگ کودک» با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پارک میراث این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این ویژه‌برنامه که در آن حدود یکهزار نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌ شوشی در آن حضور داشتند، 3 واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور 30 کارشناس و مربی از ساعت 13 در پارک میراث شهرستان شوش برای حاضران به اجرای برنامه پرداختند.

کیانی افزود: اجرای موسیقی، اجرای نمایش و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی بود که توسط مربیان و کارشناسان کانون برای کودکان و نوجوانان و خانواده در شوش اجرا گردید.

به گفته مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این دومین سفر کاروان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به شهرهای استان در قالب هفته‌های فرهنگی است که با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و هدیه کردن شادی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها انجام می‌شود.

گفتنی است؛ مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اولین حضور خود در هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان خوزستان آذرماه سال جاری به شهرستان ایذه سفر کردند و به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/گ

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.