مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت : برنامه نرم افزاری تخت فولاد زندگی نامه و اسناد و مدارک مربوط به 2هزار نفر از مشاهیر و هنرمندان اصفهانی را معرفی می کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی معرک نژاد مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه در مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد مزار و آرامگاه بیش از 2 هزار نفر از علما، مشاهیر، خطبا، هنرمندان و دانشمندان قرار دارد ، اظهار کرد : یکی از اهداف ما معرفی این ظرفیت های فرهنگی به مردم در قالب ابزارهای نوین است.

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه نرم افزاری تخت فولاد برای معرفی شخصیت و سیره این دو هزار نفر طراحی و از طریق برنامه "بازار" در اختیار شهروندان قرار گرفته است ، گفت : این نرم افزار هم اکنون از طریق بانک های نرم افزاری قابل نصب روی گوشی های همراه است و در این برنامه نرم افزاری می توان زندگی نامه ، اسامی شاگردان ، داستان ها ، تصاویر، فیلم ، اسناد و مدارک مربوط به شخصیت های مدفون در تخت فولاد را مشاهده کرد.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جست و جوی مکان تکیه ها برای دسترسی راحت تر مردم به آنهاست.

معرک نژاد با اشاره به وجود 50 تکیه در تخت فولاد اصفهان ، تصریح کرد : ویژگی های این تکیه ها با نوع معماری ، تاریخچه ، مفاهیم هنری به کار رفته در معماری بنا و نحوه ساخت در این نرم افزار طراحی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ما برای معرفی بهتر مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نصب اسکن بارکد بر روی قبور مشاهیر است تا مردم با اسکن کردن آن روی موبایل خود و از طریق سایت تخت فولاد، بتوانند به اطلاعات مربوط به مشاهیر دسترسی پیدا کنند.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر این بارکدها روی تکیه های کازرونی و بابارکن الدین نصب شده است.

معرک نژاد ادامه داد : دسترسی به اخبار و اطلاعات سایت تخت فولاد اصفهان از دیگر قابلیت های برنامه نرم افزاری تخت فولاد است، همچنین متقاضیان استفاده از تورهای گردشگری تخت فولاد می توانند از طریق این نرم افزار درخواست خود را مطرح و ثبت نام کنند.

وی گفت : مزاریابی از طریق گوگل مپ در تخت فولاد از دیگر اقدامات ما در این مجموعه است که مردم را به مزار مورد نظر هدایت می کند.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان کرد: تقویم تاریخ ، ارائه خدمات فرهنگی تخت فولاد مانند گنجینه ها، جزوات و مجله تخت فولاد از دیگر قابلیت های نرم افزار مجموعه است.

انتهای پیام/م

معرفی ظرفیت های مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان در قالب ابزارهای نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.