سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: توانمندی بانوان موجب رشد اقتصادی پایدار در خانواده ها می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،شهریار شیری آراسته،  سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان تصریح کرد: توانمند کردن بانوان برای فعالیت در حوزه های مختلف از ضروریات است و باید حمایت شود.

وی افزود: بانوان با توانمند شدن در رشته های تولیدی واقتصادی می توانند کارگاه های تولیدی کوچکی در داخل منازل ایجاد کرده و موجب افزایش درآمد عمومی جامعه شوند.

شیری آراسته گفت:خانواده مقدس ترین نهاد اجتماعی است که مادر در آن نقش محوری بر عهده دارد و باید مدیریت مناسبی در درون خانواده داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد : بانوان با انگیزه که توانایی لازم برای فعالیت در بخش های مختلف جامعه دارند مورد حمایت قرار می گیرند و نهادهای اجتماعی مرتبط باید از توانمندی های این زنان در جهت ارتقای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به بررسی موضوع رانندگان سرویس های دانش آموزان دختر گفت: از سال های گذشته این موضوع با همکاری آموزش وپرورش مطرح شده ودر این مدت تعداد رانندگان زن سرویس های دخترانه افزایش یافته است.

فریبا محمدلو همچنین گفت : با برگزاری جشنواره پژوهش بانوان تلاش می شود، استعدادهای بانوان در این زمینه شناسایی و معرفی شوند.

انتهای پیام/ع

توانمندی بانوان در اقتصاد خانواده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.