امام جمعه کرمان گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب به بهترین شکل برگزار شود.

برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب باید مردمی، تاثیرگذار، فاخر و جذاب باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در شورای سیاستگزاری و راهبری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : مردم در زمان پیروزی انقلاب با بصیرت و اعتقادی که داشتن به رهبری امام خمینی (ره) سرنوشت خود را تغییر دادند .

وی با اعلام اینکه هر تغییر در ابتدا نیاز به تغییرات درونی دارد ، افزود: دشمن به صورت جدی دست به دشمنی زده و دست بردار هم نیست و از هر حربه و تبلیغاتی استفاده می کند و هر جا بتواند به صورت بی رحمانه و جاهایی که نتواند به صورت نرم اقدام به ایجاد تغییر میکند

امام جمعه کرمان گفت : برای پیش بردن کارها به سه نکته باید توجه کرد ابتدا توکل به خدا سپس صبر و استقامت و در نهایت داشتن تقوا که اگر این سه مورد را رعایت کنیم کارها به درستی پیش می‌رود و خدا نیز کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه سه مناسبت مهمی پیش رو داریم که باید سعی کنیم به بهترین شکل و با رنگ جدیدی برگزار شود، افزود : مراسم ۹ دی و روز بصیرت راهپیمایی ۲۲ بهمن و کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید از برنامه های مهمی است که باید خوب و جذاب و هوشمندانه برگزارشود چون دشمن منتظر اقدام و عمل ما در این ایام است

فدایی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه‌ها به گونه‌ای برگزار شود که نسبت به سالهای گذشته متفاوت تر باشد چرا که ۴۰ سالگی یعنی بلوغ و کامل شدن و ما باید این بلوغ را در انقلاب اسلامی در برنامه ها نشان دهیم

وی با اعلام اینکه باید انرژی مضاعفی به مردم بدهیم که بعد از این مراسم به فعالیت‌های خود به خوبی ادامه دهند، افزود: یکی از کارهایی که می‌توانیم در این ایام انجام دهیم تغییراتی در فضاسازی عمومی شهر است که باید به گونه ای تغییر کند که برنامه های انقلاب و دستاوردهای آن محسوس و تا مدتی ماندگار باشد.

استاندار کرمان گفت : مسئله مهم دیگر کیفیت و محتوای برنامه هاست که باید به گونه ای باشد که مردمی ،تاثیرگذار ،فاخر ،جاذب و بار معنوی داشته باشد و در خلال این برنامه‌ها همدلی ، همزبانی، همکاری و یکرنگی بین مسئولین ،مردم و روحانیت نشان داده شود.

فدایی گفت : باید از این فرصت استفاده شود و خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم تا خاطره خوبی برای آنان بماند سعی کنیم در این ایام پروژه های افتتاحی ، ملاقات‌های عمومی، بازدیدها ، پاسخگویی و دیدار با مردم را افزایش و در اولویت کاری خود قرار دهیم .

استانداری کرمان گفت: تشکیل نمایشگاهی به صورت فیزیکی یا مجازی می‌توانددر این ایام تاثیر گذار و پیام آور خوبی برای جامعه باشد که با استفاده از عکس ، فیلم ، انتشارات وکتاب ها و با همکاری سازمان های چنین نمایشگاهی برپا کنیم.

علیرمضانی مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان کرمان گفت : جنگ دشمن جنگ رسانه ای است که هدف آن ایجاد شک، تردید و تغییر در باورهای مردم است که ما باید متناسب با حمله آنان عمل و مقابله کنیم.

وی افزود : علی رغم اینکه تعداد زیادی از مردم در فضای مجازی هستند اما قشر عظیمی از جمعیت مردم همچنان به رسانه های معمول اعتقاد دارند.

مدیرکل با اعلام اینکه رسانه های معمول تنها صداسیما نیست و شامل تریبون های نظام، روزنامه ها، خبرگزاری ها، ائمه جمعه در مناطق مختلف است ، گفت : همه ی ما باید در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: جنگ و حمله دشمن به گونه ای شده است که گاهی نمیشود با صحبت و حرف زدن مقابله کرد بلکه باید اقدامات هنرمندانه انجام دهیم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار