رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی با حضور استان های سراسر کشور در تهران برگزار شد و با کسب سه نشان برنز کاراته کاهای کردستانی به کار خود پایان داد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت های کاراته انتخابی تیم ملی دختران رده های پایه کشور در سه رده پایه نوجوانان، جوانان و امید در دو بخش بانوان و آقایان از روز چهارشنبه با حضور کاراته کاهای 32 استان به میزبانی تهران آغاز شد و در شامگاه روز جمعه 30 آذرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد .

در این رقابت ها که سه روز به طول انجامید در بخش بانوان 1279 کارته کای دختر در اوزان مختلف سه رده نوجوانان، جوانان و امید با یکدیگر به مبارزه پرداختند .

تیم کردستان با سرپرستی سعدیه پرکالیان و پروین ویسه و مربیگری نگار حسینی و رویا زندی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد سه نشان برنز را کسب کند .

در اوزان 48- کیلوگرم و 53- کیلوگرم رده سنی جوانان ساحل تیموری و آرینا ایرجی دو نشان برنز و در وزن 55- کیلوگرم رده سنی امید کیانا ساعدی یک نشان برنز را برای کردستان کسب کردند .

در نتایج تیمی، تیم های تهران، مازندران و اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم کردستان نیز در جایگاه نهم قرار گرفت .

گفتنی است، رقابت های کاراته انتخابی رده های پایه تیم ملی با حضور استان های سراسر کشور و به مدت سه روز در سالن تختی تهران برگزار شد .

انتهای پیام/م

دختران کاراته کای کردستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی  سه نشان برنز کسب کرد

 

برچسب ها: کاراته ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.