شهردار سنندج:

ثبت‌نام یک هزار و ۹۰۰ نفر در چهارمین المپیاد ورزشی محلات سنندج

شهردار سنندج از ثبت‌نام یک هزار و ۹۰۰ نفر در رشته‌های مختلف ورزشی در چهارمین المپیاد ورزشی محلات سنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حشمت‌اله صیدی از ثبت‌نام یک هزار و ۹۰۰ نفر در رشته‌های مختلف ورزشی برای حضور در چهارمین المپیاد ورزشی محلات خبر داد و گفت: از اوایل هفته گذشته با نصب دو چادر در سطح شهر عملیات ثبت‌نام از شهروندان و ورزشکاران برای حضور در این رویدا ورزشی صورت گرفت.
وی افزود: این مسابقات در ۱۶ رشته ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط و همچنین ترغیب جوانان به امر ورزش در سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود:در این دوره از رقابت‌ها بانوان در رشته‌های ورزشی دارت، آمادگی جسمانی، کاراته، والیبال، بسکتبال و آقایان هم در رشته‌های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تخته نرد، بدمینتون، کاراته، کونگ‌فو، مچ‌اندازی، فوتبال، ووشو، دوومیدانی، دارات، تیروکمان، کبدی و برای نوزادان هم مسابقات چهار دست وپا رفتن برگزار می‌شود.
صیدی عنوان کرد: خوشبختانه تمامی افراد در سنین و رده‌های مختلف می‌توانند در رشته‌های مختلف به مدت یک هفته به تفریح و رقابت بپردازند.
گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات سنندج عصر امروز در محل برگزاری این رقابت‌ها واقع در پارک ملت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی محلات در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.