ترامپ اعلام کرد به این خاطر در انتخابات پیروز شده است که وعده داده از جنگ‌های خارجی که هزینه‌های هنگفتی بر آمریکا تحمیل کرده و پایانی هم ندارد خارج می‌شود.

ترامپ: با وعده خروج از جنگ های پرهزینه خارجی در انتخابات پیروز شدمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به منتقدان تصمیمش برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه به وعده انتخاباتی خود اشاره کرد.

وی در یک پیام توییتری گفت: «من در انتخابات پیروز شدم به این خاطر که اعلام کردم از جنگ‌های خارجی که هزینه‌های هنگفتی بر ما تحمیل می‌کند و پایانی هم ندارد خارج می‌شویم. همچنین من با تکیه به این وعده که مرز‌هایی قوی ایجاد می‌کنم که بتواند امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورد، رای آوردم.»

وی افزود: «ما به خاطر مرز‌های کشور‌های دیگر می‌جنگیم، اما برای حمایت از مرز‌های خود نمی‌جنگیم.»

ترامپ در توییتی دیگر نوشت: «من به علت تعطیلی دولت آمریکا به فلوریدا (اقامتگاه تفریحی مارالاگو) نمی‌روم و در کاخ سفید می‌مانم!»

دولت آمریکا از بامداد روز شنبه به علت عدم توافق نمایندگان سنا برای تصویب بودجه فدرال در تعطیلی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۹ ۰۲ دی ۱۳۹۷
آمریکا به این امید داره منطقه را ترک میکنه که در آینده نزدیک منطقه دچار تلاطم بشه و با منت گذاشتن از آب گل آلود ماهی بگیره به عبارتی در ظاهر وعده انتخابات و صرفه جویی هزینه ها و در باطن از فروش سلاح و ژاندارم کردن اسراییل و اینجور برنامه های پول آور مد نظر دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۲ دی ۱۳۹۷
روحانی هم با وعده 100 روزه در انتخابات پیروز شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۲ دی ۱۳۹۷
این مردک قماربازه باز هم داره دروغ میگه ، بعدا کیی باید از اسرائیل حمایت کنه?
آخرین اخبار