رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه دوچرخ نظیر موتورسیکلت در هنگام بارش باران و برف و پس از آن تا هنگامی که معابر لغزنده هستند خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : بعلت سطح اتکاء پایین و کنترل سخت وسایل نقلیه نظیر موتورسیکلت و نظیر آن در هنگام لغزنده بودن معابر و احتمال از دست دادن کنترل وسیله نقلیه دوچرخ توسط راکب، قانونگذار در ماده ۱۶۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی راندن اینگونه وسایل نقلیه را در هنگام لغزنده بودن راه¬ها ممنوع اعلام کرده است.

وی گفت : متأسفانه در پاره‌ای اوقات مشاهده می‌شود که راکبین موتورسیکلت بدون توجه به سلامت خود و دیگران، در هنگام لغزنده بودن معابر و حتی در زمان بارش نزولات آسمانی اقدام به حرکت در معابر می‌کنند که کار بسیار خطرناکی است.

شیری ادامه داد: پلیس راهور باتوجه به وظایف و مسؤلیت¬‌های محوله و قانونی خود در صورت برخورد با راکبین موتورسیکلت‌هایی که به قانون و حقوق دیگر شهروندان توجه نمی‌کنند طبق مقررات برخورد خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مردم و مأموران راهنمایی و رانندگی شاهد برقراری نظم ترافیکی و تردد ایمن در سطح معابر باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

بعلت سطح اتکاء پایین و کنترل سخت وسایل نقلیه نظیر موتورسیکلت تردد در هنگام لغزنده بودن راه¬ها ممنوع اعلام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.