معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده برای تامین سوخت در زمستان هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ علی فرخ زاد معاون عمرانی استانداری در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت گفت: با برنامه ریزی مدیران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و ذخیره سازی مناسب برای تامین سوخت در فصل زمستان هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرخ زاد افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان از گاز طبیعی برخوردارند و سه روستای باقیمانده در سال آینده از این خدمات برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: با مدیریت توزیع و مصرف سوخت تاکنون با کاهش مصرف ۳۴ میلیون لیتر سوخت حدود ۲۴۰ میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

معاون عمرانی استانداری گفت: استفاده از کارت سوخت به زودی به جریان می‌افتد و تحول جدی در این زمینه خواهیم داشت.

وی گفت: علیرغم گازرسانی به روستاها، اما هنوز برخی از روستاییان در داخل منزل خود گازکشی نکرده اند که با کمک بخش خصوصی باید این کار تکمیل شود تا بتوانیم مصرف سوخت را کنترل کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: گازرسانی به مرغداری ها، دامداری‌ها و واحد‌های صنعتی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و خدمات رسانی کامل شود تا مصرف سوخت فسیلی کاهش یابد.

وی اضافه کرد: برخی واحد‌های تولیدی که به صورت موردی و مقطعی نیازمند سوخت هستند باید با تایید سازمان صنعت و فرمانداری‌ها برای تامین آن اقدام کنیم تا تولید دچار وقفه نشود.

فرخ زاد تصریح کرد: از مدیران شرکت گاز انتظار داریم برای گازرسانی به بخشداری‌ها و ادارات فاقد گاز اقدام کنند و درخواست‌ها را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/

جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت در استان قزوین

برچسب ها: استانداری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.