۱۵ سارق به همراه ۱۶ فقره انواع سرقت در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، منزل و اماکن عمومی در  شهرستان بابلسر، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۵ متهم به سرقت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رضوانی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، افزود: در بازدید از محل اختفای متهمان، کلیه اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلبیس است، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در شهرستان بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.