۲۰ فقره سرقت اموال داخل خودرو از دو سارق حرفه‌ای در رامسر کشف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی فردی را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت اموال داخل خودرو‌ها در این شهرستان با همراهی یکی از همدستان خود اعتراف کرد.

وی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: این دو سارق اموال داخل خودرو در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۲۰ فقره سرقت در شهرستان رامسر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان این که تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد، از شهروندان، خواست با نصب تجهیزات ایمنی و بازدانده، از پارک اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری دو سارق حرفه‌ای در رامسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.