پژوهش زیربنای پیشرفت پایدار کشور است/اقتصاد کشورهای پیشرفته مبتنی بر فناوری نوین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهش کمک کننده سیاستگذاری و زیربنای توسعه و پیشرفت پایدار اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  در آئین تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر استان سمنان گفت: اقتصاد کشورهای پیشرفته مبتنی بر فناوری نوین است و فناوری و نوآوری نتیجه پژوهش و کارهای علمی است. برای آن که کشور در مسیر توسعه پایدار موفق باشد نیازمند در نظر گرفتن اعتبار و جایگاه خاص برای پژوهش هستیم.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پویایی اقتصاد دانش بنیان نیازمند تقویت مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

به گفته وی تقویت ذهن تحلیل گر و تقویت مهارت حل مساله در دانش آموزان، سرمایه گذاری برای داشتن جامعه ای پویا در آینده است.

جلالی تصریح کرد: شتاب تحولات اجتماعی زیاد است و آینده پژوهی مقوله مهمی در شناخت و رفت مشکلات جامعه دارد و با توجه به اهمیت آینده پژوهی می توان مانند کمیسیون های دیگر در مجلس برای آن کمسیون تعریف کرد.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.