در مراسمی از ۲۸ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود در بخش‌های پژوهش، ارتباط با صنعت، تولید علم و فناوری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود  با اشاره به جایگاه پژوهش در مراکز علمی، گفت: در هر مرکز علمی و حوزوی باید تحقیقات متناسب با با نیاز جامعه انجام شود و توجه به زندگی مردم در اولویت امور قرار گیرد.

محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز قرار گرفتن این دانشگاه در جمع دانشگاه‌های برتر جهان و کسب عنوان دانشمند یک در صد برتر دنیا با تلاش یکی از اعضای هیات علمی را از دستاورد‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه عنوان کرد.

علی دستفان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرودنیز گفت: ۶۰ درصد استادان و ۵۰ درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در عرصه پژوهش و فناوری فعال هستد.

به گفته دستفان، در یکسال اخیر قراردا‌های علمی پژوهشی این دانشگاه با مراکز برون دانشگاهی و واحد‌های صنعتی ۳ برابر افزایش یافته و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد ریالی و ۳۰۰ هزار درآمد ارزی نصیب این دانشگاه کرده است.

انتهای پیام / گ

جزئیات تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.