رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در بدو ورود به پایتخت خبر داد.

کشف بیش از ۴۲ کیلوگرم تریاک و شیره تریاک در اتوبان آزادگانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: براساس گزارش‌های مردمی و پایش اطلاعاتی پلیس، مواردی در خصوص فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر به دست ماموران پلیس رسید و پرونده‌ای در این خصوص در پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، فردی با هویت (غ) قصد انتقال مواد مخدر از جنوب کشور به پایتخت را دارد، بر همین اساس با اعزام گشت‌های نامحسوس به محور‌های مواصلاتی شهر تهران پس از ساعت‌ها گشت زنی، کامیون باری بنز حامل مواد مخدر در اتوبان آزادگان توسط ماموران شناسایی و در یک عملیات خودرو متوقف و راننده آن توسط پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مقدار ۴۲ کیلو ۸۵۰ گرم ماده مخدر تریاک و شیره تریاک در داخل تاج کامیون باری کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پرونده به جهت بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مواد مخدر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار