اتومبیل هیوندای ولوستر در بازار آمریکا با قیمتی بالا عرضه می‌شود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که هیوندای ولوستر جدید گران‌‎تر از رقبای آلمانی و ژاپنی خود عرضه می‌شود.

اعتماد بنفس هیوندای در بازار آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزگاری مهم‌ترین دلیل برای خرید خودرویی با برند هیوندای، قیمت پایین محصولات این شرکت در مقایسه با رقبای ژاپنی محسوب می‎‌شد. در آن زمان کسی که مشتری این برند کره‌ای بود با این واقعیت کنار آمده بود که هیچ ارزانی بی‌علت نیست و در ازای پرداخت بهای کمتر، کیفیت و امکانات پایین‌تری نیز در انتظارش است. دیری نپایید که محصولات هیوندای پیشرفت چشمگیری در طراحی و سطح تجهیزات رفاهی کردند و کیفیت آن‌ها نیز به مرور بهتر شد. در سال‌های اخیر خودرو‌های کره‌ای تبدیل به محصولاتی لوکس و قابل اطمینان و در عین حال ارزان محسوب می‌شدند. با گذشت حدود چهار دهه از آغاز فعالیت این خودروساز کره‌ای، موفقیت‌های بسیاری در بازار‌های آسیا، اروپا و بازار سخت‌گیر و مشکل پسند آمریکا کسب شده است. اکنون سال‌هاست که قیمت ارزان محصولات هیوندای نسبت به رقبا، یکی از برگ‌های برنده تبلیغاتی این شرکت به‌ شمار می‌رود. حال، اما شاهد یک بلوغ فکری جدید در هیوندای هستیم که اعتماد به نفس این شرکت در برتری محصولاتش آنقدر بالا رفته که فروش خود را دچار ریسک کرده و برخی محصولاتش را با قیمتی بالاتر از رقبای ژاپنی و حتی آلمانی به بازار آمریکا عرضه می‌‎کند.

اعتماد بنفس هیوندای در بازار آمریکا

هیوندای ولوستر N یکی از همین خودرو‌هایی است که هیوندای با اطمینان کافی از ویژگی‌های جاذب مشتری در این خودرو، قیمت آن‌ را گران‌تر از سوبارو WRX و گلف GTI اعلام کرده است. برای این که با ابعاد این ریسک بزرگ هیوندای آشنا شوید باید گفت که هر‌ دو خودروی سوبارو WRX و گلف GTI دارای پیشینه‌ای درخشان و طرفداران بی‌شمار طی چند دهه در بازار آمریکا هستند. این در حالی است که تنها دو نسل از تولید ولوستر می‌گذرد.

هزینه اجاره ۳ ساله ولوستر در آمریکا در‌ حالی ۴۹۳ دلار در ماه با پیش پرداخت ۲۲۹۹ دلار اعلام شده که ۸۵ دلار در ماه گران‌تر از گلف GTI S با گیربکس DSG بوده و ۱۰۰ دلار گران‌تر از سوبارو WRX است. حتی اجاره کیا استینگر ۲.۰ لیتری توربو نیز با عدد ۴۲۲ دلار در ماه ارزان‌تر از هیوندای ولوستر N است. از طرفی قیمت خرید نقدی ولوستر از ۲۷۷۸۵ دلار آغاز می‌‎شود که در نسخه پایه دارای چراغ‌های LED، رینگ‌های ۱۸ اینچی، مانیتور ۸ اینچی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، دکمه استارت، پدال‌های آلومینیومی و شماری دیگر از امکانات است.

اعتماد بنفس هیوندای در بازار آمریکا

پیشرانه مورد استفاده در ولوستر N همان نمونه چهار‌سیلندر ۲.۰ لیتری مورد استفاده در i30 N است. نسخه پایه با توان تولیدی ۲۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتن متر ارائه می‌شود که در ورژن N با پرداخت ۲۱۰۰ دلار مازاد، شامل ۲۵ اسب‌بخار توان بیشتر می‌شود. مدل N که از قیمت پایه ۲۹۸۸۵ دلار آغاز می‌شود سیستم اگزوز اسپرت، ترمز‌های تقویت شده، رینگ‌های ۱۹ اینچی و لاستیک پیرلی P Zero را به صورت استاندارد ارائه می‌کند.

با این اوصاف باید دید که حاصل ریسک هیوندای و اعتماد به نفس بالای مدیران فروش این شرکت چه تاثیری در فروش ولوستر N می‌گذارد.


بیشتر بخوانید: خودرو هوشمند و تمام خودکار هیوندا به زودی راهی بازار می‌شود


انتهای پیام/

قیمت بالای هیوندای ولوستر در آمریکا

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار