در جلسه امروز شورای شهر بیرجند موضوع پروانه های ساختمانی و شرایط تمدید آن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛طاهری بجد عضو شورای شهر بیرجند گفت: در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی در تاریخ 19 آذر 97 که با حضور اعضای کمیسیون حقوقی اعم از اصلی و مدعوین تشکیل شد مواردی از جمله میزان أخذ عوارض تمدید حق پروانه ساختمانی مطرح شد.

وی در خصوص پروانه های ساختمانی و شرایط تمدید آن افزود: چنانچه 2 سال از پایان تمدید پروانه ساختمان بگذرد به ازای هر سال بایستی 2 درصد جریمه پرداخت شود که در این جلسه با مصوبات کمیسیون حقوقی در این خصوص موافقت شد.

حجت الاسلام عبد الرزاق نژاد در کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی در خصوص لیست سرآمدان بیرجند گفت: با برگزاری بیش از 10 جلسه این لیست آماده شد که بر اساس میزان تأثیر گذاری اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: از جمله این سرآمدان،پدران علم برخواسته از خطه شهرستان بیرجند است که دارای ویژگی هایی چون مدارج علمی بالا،آثار علمی پژوهشی و عضویت در انجمن های علمی و پژوهشی و غیره است.

حجت الاسلام عبد الرزاق نژاد در خصوص رتبه بندی مشاهیر و سرآمدان اظهار کرد: این رتبه بندی تنها مربوط به سرآمدانی است که در شهر بیرجند به دنیا آمده و سرآمدانی که با علم و عمل خود موجب عمران و آبادانی شده اند.

وی گفت: این سرآمدان به رتبه های محلی و بین المللی تقسیم شده اند که سرآمدان ملی،منطقه ای و محلی(5نفر)،محلی و منطقه ای(7 نفر)،بین المللی و ملی(6 نفر)،سرآمد ملی(7 نفر)،ملی و محلی(4 نفر) و سرآمدان محلی (9 نفر)هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.