مدیر فنی بیمارستان ابن سینا و دکتر حجازی گفت: ۴پروژه عمرانی در مرکز روان پزشکی ابن سینا و دکتر حجازی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، ناصری مدیر فنی بیمارستان ابن سینا و دکتر حجازی گفت: کلینیک‌های تخصصی و پاراکلینیک از جمله پروژه‌های این مرکز به شمار می‌رود که در زیر بنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و در بخش‌های سی تی اسکن، سونوگرافی، آزمایشگاه ساخته شده است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: ساخت ۴ سوله با مساحتی بالغ سه هزار و ۶۰۰ متر مربع به منظور ایجاد بخش‌های بستری مردان و مجهز به تجهیزات روز از دیگر طرح‌های در حال اجرا در این مرکز به شمار می‌رود.

مدیر فنی بیمارستان ابن سینا و دکتر حجازی گفت: ساختمان بزرگ آموزش بیمارستان در۴ طبقه و در مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع پروژه دیگر این مرکز است که در حال حاضر به مرحله نازک کاری و تاسیسات رسیده است و بر اساس برنامه ریزی تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد، تا مورد استفاده مرکز تحقیقات بیمارستان، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، سایت کامپیوتری و اتاق اساتید قرار گیرد.

ناصری افزود: در بیمارستان روان پزشکی دکتر حجازی با اتمام بهسازی و بهینه سازی بخش ۱مردان، سه بخش دیگر (۲ مردان/۱و ۲زنان) نیز در حال به روز شدن از نظر گرمایش و سرمایش/بازسازی سقف، کف و دیوار‌ها است تا این مرکز نیز بتواند به بیماران خدمات بهتری ارائه کند.

مرکز روانپزشکی ابن سینا و دکتر حجازی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تنها مرکز روانپزشکی شرق و شمال شرق کشور به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات رسانی به بیماران استان، به دیگر بیماران از سایر مناطق کشور خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام//آ. ح


اجرای  پروژه های عمرانی  جهت خدمت بهتر به بیماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.