رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به لغزندگی محور‌های مواصلاتی خراسان شمالی در آخرین روز پاییز سال ۹۷ گفت: بر همین اساس ۲ کشته و ۶ مجروح در تصادفات جاده‌های استان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به وقوع چندین فقره تصادف در محور‌های استان گفت: در کیلومتر ۳۲ محور آشخانه به بجنورد تصادف دو دستگاه وانت نیسان و وانت پیکان به دلیل تجاوز به چپ وانت پیکان یک کشته و یک مجروح داشت.

وی افزود: در کیلومتر ۳۵ محور بجنورد به آشخانه نیز عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی باعث برخورد یک دستگاه خودروی پراید به گاردریل جاده شد.

سرهنگ حسین زاده افزود: در این تصادف سه نفر در محل حادثه مجروح شدند که یکی از آن‌ها به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی اظهار کرد: در کیلومتر ۳۰ جاده راز به بجنورد نیز درنتیجه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یک‌نفر مجروح شد.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی بیان کرد: همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در کیلومتر پنج محور بجنورد به شیروان باعث خروج سواری پراید از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.

وی گفت: در کیلومتر پنج محور بجنورد به اسفراین نیز واژگونی سواری پژو ۲۰۶ یک مجروح داشت که علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانه از قبیل: زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری را به رانندگان توصیه کرد.

انتهای پیام/ ب 

تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علت تصادفات در محورهای خراسان شمالی

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.