جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: صبح امروز طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با سوداگران مرگ و مخلان امنیت در شهرستان مانه و سملقان اجرا شد .

وی افزود: در این طرح ماموران موفق شدند 14 کیلو گرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند که در این راستا 8 نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: ماموران همچنین موفق شدند یک سارق سابقه دار را نیز در اجرای این طرح دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بدری با بیان اینکه این متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند ، گفت : ماموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان در یک عملیات جداگانه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر ورود مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک اقدام به ایجاد یک تور ایست و بازرسی در محور ورودی شهر آشخانه کردند.

وی افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که بلافاصله دستور توقف برای این خودرو صادر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از این اتوبوس مقدار 31 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که توسط یک مسافر جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند، افزود : در این رابطه یک متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در ادامه اضافه کرد: پلیس با قدرت در مقابل سوداگران مرگ می ایستد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سوداگران مرگ در شهرستان مانه و سملقان

برچسب ها: اعتیاد ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.